۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ آذر
English
صفحه اصلی
منشور اخلاقي
نظم و آمادگي لازم براي ارائه خدمات به ارباب رجوع :
حضور بموقع كاركنان در اداره و رسيدگي به موقع درخواست هاي مردم
تلاش در جهت ارتقاء دانش و مهارت شغلي
استفاده از پوشش متناسب با هدف و فرهنگ جامعه
اختصاص وقت و زمان مناسب جهت شنيدن مطالب ارباب رجوع
ارائه اطلاعات صحيح و راهنمايي نمودن ارباب رجوع
عدم استعمال دخانيات در محيط اداري
رعايت عدالت و انصاف در ارائه خدمات به ارباب رجوع :
خوش رويي و متانت با همكاران و ارباب رجوع
ارائه خدمات با رعايت و انصاف و بدون تبعيض (قومي ، جنسي ، خويشاوندي ، مذهبي و ... )
رعايت ضوابط و مقدمات موجود و عدم پذيرش توصيه و هر گونه سفارش
رازداري و عدم افشاء اسناد و مدارك محرمانه به افراد غير مجاز
ايجاد زمينه ارتباط براي مردم مناطق محروم و دور افتاده با مسولان
عدم محروميت مردم از ملاقات حضوري و احقاق مردم ناتوان وضعيت
استفاده از دستورات خارج چارچوب و مقررات سازماني :
اجتناب از دستورات خارج چار چوب و مقررات سازماني
رعايت دقيق قوانين و مقررات برور از سلايق و عقايد شخصي
اعمال تشويق و تنبيد كاركنان طبق ضوابط و استفاده بهينه از امكانات و اموال سازماني
وفاداري و احساس اعتماد بين كاركنان و مردم و داشتن تواضع در برخورد با ارباب رجوع
ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع :
ايجاد زمينه ارتباط مستقيم به ارباب رجوع
توجه كامل به صحبت ها و نظرات و خواسته هاي مراجعات
رسيدگي لازم و به موقع نسبت به بعضي از خواسته هاي مردم توسط مسئولان مافوق
ايجاد ارتباط سريع ، روان ، بي تكلف بين ارباب رجوع و مسئولان و پاسخگويي به نياز آنان
ايجاد فضاي مناسب جهت اظهار نظر و اعتماد كاركنان نسبت به يكديگر
انجام فعاليت ها ، با توجه به نياز مردم در زمان مشخص و پيش بيني شده
انجام وظايف بصورت مؤثر و كار آمد همراه با سرعت و منطبق با قوانين و مقررات سازماني
تاریخ به روز رسانی: 1394/06/21
تعداد بازدید: 2002
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به استانداری خراسان جنوبی میباشد.
Powered by DorsaPortal